Nogen med en HTC Smart?

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Rattus Norvegicus
Geografisk sted: Albertslund

Nogen med en HTC Smart?

Indlæg af Rattus Norvegicus »

Det virker som om der er flere herinde der ejer en HTC mobil, så jeg vil høre om nogen af jer ejer eller har ejet en HTC Smart?

Min kæreste har nemlig sådan en, som er meget ustabil når hun modtager sms'er... nogle gange virker ringetonen nemlig ikke :?
Hun har prøvet at installere al software på ny, samt opdatere til nyeste versioner (med hjælp fra Telmore), men lige lidt hjalp det.

Er der nogen herinde med HTC-erfaring, som ved om dette er en generelt problem med HTC mobiler og som evt. kender en løsning på problemet?
Hilsen Kenny
soundpartner
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Nogen med en HTC Smart?

Indlæg af soundpartner »

Rattus Norvegicus skrev:Det virker som om der er flere herinde der ejer en HTC mobil, så jeg vil høre om nogen af jer ejer eller har ejet en HTC Smart?

Min kæreste har nemlig sådan en, som er meget ustabil når hun modtager sms'er... nogle gange virker ringetonen nemlig ikke :?
Hun har prøvet at installere al software på ny, samt opdatere til nyeste versioner (med hjælp fra Telmore), men lige lidt hjalp det.

Er der nogen herinde med HTC-erfaring, som ved om dette er en generelt problem med HTC mobiler og som evt. kender en løsning på problemet?

jeg har absolut ingen problemer i den dur med min desire, så det er ikke en generel ting med htc.

hvis alt andet fejler kan du jo prøve at roote den og smide en custom rom på dyret. så er du ude om den nuværende software. omvent så ryger garanti osv (men den er muligvis væk i forvejen hvis telefonen har et stykke tid på bagen)
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Rattus Norvegicus
Geografisk sted: Albertslund

Indlæg af Rattus Norvegicus »

Den er kun 2 måneder gammel, og den begyndte at "glemme" ringetonen allerede efter et par uger... meget mærkeligt :?

Og jeg tror ikke hun er interesseret i at garantien ryger :lol:
Hilsen Kenny
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

soundpartner skrev:jeg har absolut ingen problemer i den dur med min desire, så det er ikke en generel ting med htc

Htc td er en Windows Mobile 6.5 telefon så den har ikke meget at gøre med din Htc Desiré Som jo køre android.

Jeg husker det ikke som værende det store problem at få det til at virke, men se eventuelt her.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340747

Det forum er i øvrigt det bedste for problemer med Windows Mobile telefoner, eller event htc generelt.