Er tråden gået i stå? Efter at have læst de mange indlæg og set billeder så tror jeg, læg mærke til at tror er understeget, at spørgeren har "glemt" at angive et mountpunkt til Ubuntu, det er noget jeg selv oplevede da jeg begynde at installere manuelt.
Det er meget muligt at jeg har overset eller misforstået noget. Der er en ikke allorered partion på 29GB den ville jeg bruge til Ubuntu + Home og swap partioner
Sidst jeg installerede Linux Mint (en klon af Ubuntu) tog jeg en række skærmbilleder som kan bruges som en guide, er der interesse for at se disse billeder? Jeg mangler lige at få skrevet tekst på dem med forklaringen på hvad det er jeg gør på de enkelte billeder, derefter er de klar til offentliggørelse og forhåbentlig hjælp for nye brugere til at installere Ubuntu eller klonen Mint, billeder er Mint grønne men Ubuntu installeres på nøjagtigsamme måde
Ubuntu installation når kun til trin 4
-
- Geografisk sted: Thy
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: Ubuntu installation når kun til trin 4
Jeg vil da gerne se de billeder, om ikke andet kan du jo sende mig dem over pb
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing