Fejl med install af medibuntu.org på ver 9.0.4

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Fejl med install af medibuntu.org på ver 9.0.4

Indlæg af Christian.Arvai »

ellert-CA skrev:hej og har updatet til 9.04 64bit ver og følger jeg den instrux får jeg fejl -> Error: Wrong architure 'i386', og ja kan god forstå den, men ved du hvordan jeg kan få det til at funke i 64bit ver :-)

på forhånd tak

Jeg har ikke testet på 9.04 i 64 bit endnu, for at spare på dvd´er laver jeg install fra usb-stick og af en eller anden ukendt årsag, er det ikke lykkes mig at få lavet et med 64 bit, jeg har prøvet med flere iso´er og også med 8.10 - uden held.

Så mit bedste bud til 9.04/64 bit er Flash 10.0 (d21), du kan læse om det her viewtopic.php?f=5&t=5467
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
ellert-CA
IRC nickname: ellert-CA
Geografisk sted: burde min avatar vise ;-)

Re: Fejl med install af medibuntu.org på ver 9.0.4

Indlæg af ellert-CA »

christian.arvai skrev:
ellert-CA skrev:hej og har updatet til 9.04 64bit ver og følger jeg den instrux får jeg fejl -> Error: Wrong architure 'i386', og ja kan god forstå den, men ved du hvordan jeg kan få det til at funke i 64bit ver :-)

på forhånd tak

Jeg har ikke testet på 9.04 i 64 bit endnu, for at spare på dvd´er laver jeg install fra usb-stick og af en eller anden ukendt årsag, er det ikke lykkes mig at få lavet et med 64 bit, jeg har prøvet med flere iso´er og også med 8.10 - uden held.

Så mit bedste bud til 9.04/64 bit er Flash 10.0 (d21), du kan læse om det her viewtopic.php?f=5&t=5467

mange tak det link hjalp må så rode videre i forum for at finde løsning på de problemer der er opstået efter den update :)
For retten til forskellighed