Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Roadrunner
Indlæg: 67
Tilmeldt: 8. jul 2009, 20:28
Geografisk sted: Mors

Re: Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Indlæg af Roadrunner »

AAAAaaarrrrrgggggggggg........! ! ! :shock:
hvem har fået den geniale ide at flytte x_[] over i VENSTRE side ???????
de er sq da ikke til at finde :roll:
efter mere end 15 år med diverse PC'er bliver man vist et stører vanedyr end man selv regner med *GH*

Flemming
soundpartner
Indlæg: 3461
Tilmeldt: 27. sep 2008, 23:51
IRC nickname: sound
Geografisk sted: København

Re: Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Indlæg af soundpartner »

Roadrunner skrev:AAAAaaarrrrrgggggggggg........! ! ! :shock:
hvem har fået den geniale ide at flytte x_[] over i VENSTRE side ???????
de er sq da ikke til at finde :roll:
efter mere end 15 år med diverse PC'er bliver man vist et stører vanedyr end man selv regner med *GH*

Flemming

den haar været oppe mange gange, og svaret er at det er mere ergonomisk korrekt med vinduesiconerne i denne side. samtidig frigører det pladsen i højre side som der er vilde planer med i 10.10.
faktisk er jeg blevet ret glad for iconerne i venstre side!
og forøvrigt... så var iconerne i windows 3,11 og windows 95 anderledes. i 3.11 mener jeg at minimer og maksimer var i højre side mens luk var i venstre, og i 95 var de så anderledes (husker ikke hvordan) og fra 98 og frem har de så siddet som de gør nu.
Selvudnævnt guru når det drejer sig om mobilt bredbånd

Webmaster og stifter af:
Billede
Hvor du finder scripts til en hver situation

Billede
Warhawk
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 29. maj 2008, 22:41
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Indlæg af Warhawk »

Giv det nu lige en chance. Det er faktisk genialt - man skal bare lige vænne sig til det. Det meste arbejde foregår trods alt i venstre side af skærmen, så jeg synes helt klart at det er blevet nemmere og hurtigere at bruge knapperne.

Ideen kommer jo fra Mac OS.
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
zob
Redaktør
Indlæg: 4430
Tilmeldt: 6. jan 2009, 22:01
Geografisk sted: København

Re: Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Indlæg af zob »

Faktisk er det forfærdeligt irriterende at de IKKE er blevet flyttet i Lubuntu (eller windows for den sags skyld).
Roadrunner
Indlæg: 67
Tilmeldt: 8. jul 2009, 20:28
Geografisk sted: Mors

Re: Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Indlæg af Roadrunner »

Warhawk skrev:Giv det nu lige en chance. Det er faktisk genialt - man skal bare lige vænne sig til det. Det meste arbejde foregår trods alt i venstre side af skærmen, så jeg synes helt klart at det er blevet nemmere og hurtigere at bruge knapperne.

Ideen kommer jo fra Mac OS.


det gør jeg også .. giver det en changse altså :-)
det er også bare ment som et sjovt indlæg !! og er foresten det eneste brok jeg har kunnet finde ved 10.04 :P

der har været et par " fejl40 " :lol: men de er rettet nu .. og det er jo ikke 10.04's skyld

Flemming
Warhawk
Indlæg: 1214
Tilmeldt: 29. maj 2008, 22:41
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Indlæg af Warhawk »

Roadrunner skrev:det gør jeg også .. giver det en changse altså :-)
det er også bare ment som et sjovt indlæg !! og er foresten det eneste brok jeg har kunnet finde ved 10.04 :P

der har været et par " fejl40 " :lol: men de er rettet nu .. og det er jo ikke 10.04's skyld

Flemming

Det er bare i orden :D
/Michael
---

Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
Therevenant
Indlæg: 6
Tilmeldt: 13. aug 2010, 14:14
IRC nickname: therevenant

Re: Vi skal have sparket gang i Offtopic!

Indlæg af Therevenant »

personligt elsker jeg offtopic, men syndes nu et ubuntu forum skulle have lidt om linux og gøre alligevel, men det er mig lidt en NØRD...

og det er jo freeware i må gerne lave det bedre eller værrer ;) så det kan KUN blive en fejl 40