free: invalid option -- 'h' usage: free [-b|-k|-m|-g] [-l] [-o] [-t] [-s delay] [-c count] [-V] -b,-k,-m,-g show output in bytes, KB, MB, or GB -l show detailed low and high memory statistics -o use old format (no -/+buffers/cache line) -t display total for RAM + swap -s update every [delay] seconds -c update [count] times -V display version information and exit
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Så er xubuntu installeret, det er en væsentlig forbedring mht hastighed fremfor ubuntu ! Jeg har fået fikset de fleste småting og opdateret det hele ! Jeg har et lille spørgsmål mere ! Med den nuværende opløsning har jeg en sort rand på et par cm hele vejen rundt om skærmen, kan jeg få justeret det så jeg udnytter skærmen fuldt ud, eller må jeg lære at leve med det ! En anden lille ting er at når jeg skal scrolle sidevers i et vindue så popper den lille ikon menu op i bunden og gør at jeg ikke kan scrolle sidelæns ! Jeg kan selvfølgelig bare bruge piletasterne, men det er rat nok kun at skulle bruge musen !
Det vil være en fordel hvis at, du opretter en ny tråd med det SP. Denne tråd er allerede markeret som Løst, så du vil fange flere brugeres opmærksomhed, ved at oprette en ny.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Christian.Arvai skrev:Det vil være en fordel hvis at, du opretter en ny tråd med det SP. Denne tråd er allerede markeret som Løst, så du vil fange flere brugeres opmærksomhed, ved at oprette en ny.