Jeg beklager, men havde fuldstændig misforstået dit sidste svar.
Havde ikke læst/forstået at jeg kunne indsætte de to liste-filer i DiffMerge..
For jeg hang stadig fast i at der til sidst kom 'file_diff.txt' som jeg troede ville give mig et "brugbart resultat"
Hvis den nok også gør, hvis jeg bare forstod måden det blev skrevet på..
Jeg starter maskinen op om lidt og så ser jeg hvad det giver af resultat.. (:
Tusinde tak for hjælpen!!
Størrelse på mapper...
Re: Størrelse på mapper...
Jeg har nu kigget emnet igennem flere gange, men har sgu svært ved at vælge et "svar"..
Lidt hjælp, eventuelt? (o:
For alle svar har besvaret mine spørgsmål, selvom jeg også fik kørt det lidt ud på et sidespor..
Men intet direkte på emnets reelle spørgsmål, da det heller ikke var muligt at kopiere ALT over med 'sudo rsync -avv'
For alle svar, har givet mig svar på mine spørgsmål (off-topic, eller ej), men ikke direkte på hvorfor der er forskel på visningen, da det uanset hvad ikke vil kopiere alle filer med sudo..
Desuden, så har jeg også formateret begge mine 3TB diske og det ligger nu på en lånt 2TB, da jeg skal til at installere serveren nu og ikke lige fandt en løsning på at undgå at få formateret mine diske under installationen..
-----
Redigeringsårsag:
Rettelse af slåfejl..
Lidt hjælp, eventuelt? (o:
For alle svar har besvaret mine spørgsmål, selvom jeg også fik kørt det lidt ud på et sidespor..
Men intet direkte på emnets reelle spørgsmål, da det heller ikke var muligt at kopiere ALT over med 'sudo rsync -avv'
For alle svar, har givet mig svar på mine spørgsmål (off-topic, eller ej), men ikke direkte på hvorfor der er forskel på visningen, da det uanset hvad ikke vil kopiere alle filer med sudo..
Desuden, så har jeg også formateret begge mine 3TB diske og det ligger nu på en lånt 2TB, da jeg skal til at installere serveren nu og ikke lige fandt en løsning på at undgå at få formateret mine diske under installationen..
-----
Redigeringsårsag:
Rettelse af slåfejl..
Senest rettet af DICKHILL 18. sep 2013, 00:13, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Så marker dit sidste indlæg. Det indeholder en fin forklaring, på at der er flere løsninger i tråden, og så kan folk jo hurtigt læse hele tråden igennem.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Det er hermed gjort..
Det var bare for at gøre det "korrekt"..
Tak for rådet! (:
Det var bare for at gøre det "korrekt"..
Tak for rådet! (:
... En sjov en jeg lige faldt over, da jeg var ved at rydde op i det data fra min gamle server.. (o:
Nu ville 128TB være helt umuligt... (Medmindre det var LVM eller andet RAID-setup)
Men harddiskene der kører RAID1 på serveren, er nu kun på 3TB hver..
Nu ville 128TB være helt umuligt... (Medmindre det var LVM eller andet RAID-setup)
Men harddiskene der kører RAID1 på serveren, er nu kun på 3TB hver..
- Vedhæftede filer
-
- server-størrelsesforskel_på_mapper.PNG (86.65 KiB) Vist 43 gange
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København