AJenbo skrev:Jeg tror nu stadig hoved problemet er at du mangler at indsoette statusfeltet i dit oeverset panel, efter du kom til at fjerne det anden gang.
Nu er jeg godt nok forvirret, for du har da vist ikke nævnt at man kunne indsætte et statusfelt? Eller også er det mig, der ikke har fattet hvad du mente. Men NU har jeg indsat statusfelt og tilbage er et ikon for netværksforbindelsen. Så nu må jeg hellere fjerne Widc Network Manager.
Da jeg indsatte statusfeltet kom der ca. 10 Parcellite ikoner frem! Og 7-8 ikoner med stjerne på! Hver gang jeg klikkede på det Parcellite ikon, som jeg selv havde flyttet op i panelet, kom der endnu et ikon frem! Nå, men jeg kunne højreklikke og klikke på Quit, så forsvandt de et efter et.
Det samme skete når jeg klikkede på det Glippy ikon, som jeg selv havde lagt op, så kom der endnu et med stjerne på, så dem med stjernerne hører altså til Glippy. Det Glippy ikon jeg selv havde lagt op havde et "G" på. Men dem kunne jeg også fjerne med Quit. Nu er der så kun et Parcellite ikon og et stjerneikon, som hører til Glippy. Hvis jeg højreklikker på det, sker der ikke noget - mystisk. Men begge udklipsholdere fungerer lige nu. Håber også de gør det efter genstart.
Tak for hjælpen
Og de virker efter genstart.