Jeg ved godt at Stra lige har "purge" den pakke med icedtea, men som man kan se vil netbank gerne have den installeret, så vi kan jo prøve at installere den igen (det kunne jo være en fejl i den gamle pakke), og så se hvad der sker :
Hmmm ... det var så kun en halv løsning. Jeg tror lige at Stra (og vi andre) skal overveje om det er en god ide med Icedtea, og evt. om der skal Sun på igen.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
For overskuelighedens skyld har jeg lige flyttet swoties problemer til Opsætning.
"Von guten Mächten wunderbar geborgen erwarten wir getrost was kommen mag. Gott ist mit uns am Abend und am Morgen Und ganz gewiss an jedem neuen Tag" (Dietrich Bonhoeffer 1906-1945)
Javascript: Aktiveret Ok Javascript version: 1.6 Ok ActiveX Aktiveret Ok Cookies: Deaktiveret - Hjælp mig med dette problem Mislykkedes Browser: Chrome 16.0.912.63 Ok Operativsystem: Linux Ok Skærmopløsning: 1680x1050 pixels Ok Java: Aktiveret Ok Java version: 1.6.0_20 Ok Java producent: Sun Microsystems Inc. Ok
Jeg giver ikke meget for den test, for jeg fik det samme og jeg har ikke sun-java installeret.
Og jeg ved heller ikke, hvor man slår cokies til i Chrome, eller Friefox for den sags skyld, jeg kan fjerne dem, men give tilladelse........ (måske er det et sted på siden?)
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
Jeg har samme java problem. Det opstod ved skiftet fra version 11.04 til 11.10. Inden da havde jeg ingen java problemer.
Jeg har prøvet alle kombinationer man kan med java via Softwarecenteret. Noget virker i komogvind andet ikke. Ludo kan jeg af og til spille andre gange ikke. Når det ikke virker kan jeg spille i ca. 10 sek så fryser skærmen. Men skrabelodder virker. Jeg ved så ikke om spørgsmålsstilleren oplever det samme.
Min sun-java virkede indtil igår ... jeg har i et stykke tid skulle tvinge sun-java igang i google chrome p.g.a sun-java version var forældet.
I går kom der en automatisk opdatering til sun-java ... derefter var sun-java død på min pc
Jeg kan overhovedet intet med java på komogvind .... google chrome står bare stille .... firefox crasher når den skal starte en java applet på komogvind.
Overvejer om jeg skal prøve at installere ubuntu 11.10, så jeg får installeret java helt forfra. .... kan det være en løsning ? .... men ud fra JensLausten post, så vil der oz være java problemer der