thj01 skrev:Vi har Dell på min arbejdsplads - MAGE TIL LORT.
tasterne falder af - der er mange fejl på harddiske - de er ikke stabile ved trådløst netværk. og generelt har man på fornemmelsen at de går i stykker når man arbejder med dem. (prøv endelig ikke at vride en lille smule i skærmen -det giver dårlige nerver)
Vi har også Dell på jobbet, vi er lige skiftet fra IBM. Ja, IBM er mere solide i konstruktionen, men jeg kan ikke genkende en eneste af de ting du beskriver der, udover det med at vride i skærmen - her er de på niveau med alle andre laptops, pånær IBM. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der taber taster, eller harddiske der fejler. Og vi køber altså en del... (Jeg arbejder i
denne lille biks)
og husk at der kun er irlands garanti på skidtet (mener det er et par måneder) med mindre man køber ekstra forsikring.
Det er løgn. Jeg ved ikke om du kender "købeloven"? Den sikrer dig som kunde - for du handler med et firma i Danmark. (Dell Danmark). At maskinerne så bliver fremstillet og sendt fra Irland, har absolut intet med det at gøre. Jeg ved ikke lige helt hvor du har fået den ide fra...
Jeg tør ikke købe en!
Dig om det. Deres skærme er lækre, og de kører godt. Men ja, kabinetterne er lavet af plast, og ikke så robuste som IBM.