VLC hakker I jaunty.

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: VLC hakker I jaunty.

Indlæg af Christian.Arvai »

OK .... har du i den nye install af ubuntu, installeret præcist som beskrevet i vlc guiden ?
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
nesrail
Indlæg: 76
Tilmeldt: 12. feb 2009, 07:31

Re: VLC hakker I jaunty.

Indlæg af nesrail »

christian.arvai skrev:OK .... har du i den nye install af ubuntu, installeret præcist som beskrevet i vlc guiden ?


Ja jeg fulgte hvert ord.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: VLC hakker I jaunty.

Indlæg af Christian.Arvai »

Jeg kan se at det grafikkort driller flere herinde lige nu viewtopic.php?f=3&t=6972 , så jeg tror vi skal koncentrere os om den driver.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
Indlæg: 10724
Tilmeldt: 26. apr 2008, 19:27
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: VLC hakker I jaunty.

Indlæg af Christian.Arvai »

Der er en bug i ubuntu vedr. det grafikkort https://bugs.edge.launchpad.net/~telorn ... o_package= , der arbejdes på en løsning til 9.04, jeg ved ikke hvornår den kommer - men fejlen er beskrevet som "Critical", så mon ikke det bliver rettet hurtigt.



edit:

Men prøv lige denne nye guide viewtopic.php?f=11&t=6983
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing