F-spot fryser

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: F-spot fryser

Indlæg af Christian.Arvai »

@ Darmann

I stedet for at skrive nye indlæg hurtigt efter hinanden, kan du gå ind på indlægget (et af dem du selv har skrevet), vælge "rediger" nede i højre hjørne, ændre/skrive mere i indlægget og til sidst vælge "udfør", det bliver mere overskueligt for dem der vil hjælpe dig i tråden. :)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Darmann
Geografisk sted: Hedensted

Indlæg af Darmann »

Christian du er altså efter mig idag :lol: du er en skidt kal men jeg må aligevel give dig ret :?
Med venlig hilsen

Darmann
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Darmann skrev:Christian du er altså efter mig idag :lol: du er en skidt kal men jeg må aligevel give dig ret :?

Jeg er skam ikke efter dig :D , det er faktisk for din egen skyld du bør gøre det, jeg er som sådan ligeglad med om du skriver mange indlæg i træk, men når der kommer folk der vil hjælpe, er tråden sværere at finde ud af og den kan i mange tilfælde ende med at blive fordelt over mange sider, hvilket kan gøre det til et ret langsommelig proces for dem der hjælper.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

Darmann skrev:hvad er launchpad?

Det er https://launchpad.net/ubuntu, når vi snakker Ubuntu.

Darmann skrev:... og så sker det jeg har vente enden jeg trykker på pilen igen for at være sikker på at den er klar ...

Undskyld, men det forstår jeg desværre ikke! Du har 3 udsagnsord kort efter hinanden: har, vente, trykker.

EDIT: redigeret igen, det var det rigtige sted. christian havde ret det med at det forvirrer med flere posts - det skal nok også selv lade være med så.

Darmann skrev:findes der ikke en måde hvor man gennem tjekke pc'en for fejl ? både hardware og software

jeg har en mistanke om noget med grafik fordi når F-spot fryser og jeg åbner noget andet i programmer og lukker det igen bliver kassen tilbage hvor tingene var i men uden tekst som om den var på vej til at lukke

som her på mit screenshoot:

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... w79331.png

Darmann

Jeg har ikke nogen som helst ide om hvad der foregår ... Jeg er blank.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags