Dansk sprog?!? (løst)

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Re: Dansk sprog?!? (løst)

Indlæg af Christian.Arvai »

Darmann skrev:skal der ikke flueben ud for dansk i sprogunderstøttelse

Jo og det har Mtyren også gjort
jeg ikke havde set de flueben, men jeg fik markerede Dansk og fjernede den der vi i "Engelsk", så en genstart og så var den hjemme.

så han har gjort det rigtige nu :wink:
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Darmann
Geografisk sted: Hedensted

Indlæg af Darmann »

jeg har nu installeret Ubuntu 8.10 på sønnemands(7 år) pc men sproget er ikke 100% jeg har lavet ovenstående ting men der er stadig steder hvor sproget ikke er dansk det sker gerne ved div. popup advarsler, opdate og så knappen hvor man kan vælge om man vil slukke eller skifte bruger + de andre funktioner findes der flere ting man kan gøre end at geninstallere
Med venlig hilsen

Darmann
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

Selv om du har gjort det rigtige, vil der stadigt være steder i ubuntu der ikke er oversat.

Det du nævner med at opdateringen og sluk/skift bruger funktionen er med delvis engelsk, skal du ikke bekymre dig over - det er den også på min pc.

Så hvis du har vinget af ud for dansk sprog og husket at fjerne det ud for engelsk, burde du have fået alle de danske oversættelser med.

Hvis du finder steder der ikke er oversat og hvor du mener at det er direkte irreterende med engelsk sprog, kan du kontakte oversættergruppen og beskrive præcist hvor det er henne, du kan kontakte gruppen ved at læse denne tråd: https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=4244

PS: men inden du kontakter dem, kan du lige sende et indlæg herind med hvor fejlene er, så vi kan se om det er en generel fejl, eller noget der kun er på din pc.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Darmann
Geografisk sted: Hedensted

Indlæg af Darmann »

det er okay det var heller ikke et problem der gjore noget men det var bare lige hvis der var et fif til hvordan det kunne løsses
Med venlig hilsen

Darmann