Opdatering gik i stykker

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
honningbien
IRC nickname: honningbien
Geografisk sted: Lemvig

Re: Opdatering gik i stykker

Indlæg af honningbien »

Hej
Og tak for dine input, men som ny ubuntu-bruger forstår jeg ikke helt, hvad du mener:

PKO skrev:Du kan slette alle dine brugerindstillinger ved at åbne steder.

Hvilke steder skal jeg åbne? Jeg har ikke noget under menupunktet "steder" i toplinjen der hedder brugerindstillinger.

PKO skrev:Hvilken version af transmission bruger du? Min version Transmission 1.22 (6191)

Jeg har ganske rigtigt en ældre version 1.06 (5136). Den fulgte med standardinstallationen af Ubuntu og der har tilsyneladende ikke været officielle opdateringspakker til den endnu.
honningbien

Indlæg af honningbien »

Fandt selv ud af det. Problemet er løst - tak for hjælpen.
Jeg gik ind under menupunktet steder og valgte hjemmemapper. Her trykkede jeg CTRL + H og fik mappen .transmission frem, som jeg uden videre kunne slette.

Derefter kunne jeg starte på en frisk, og nu husker transmission, hvilken mappe, den skal downloade til. :-)

Tak for hjælpen.....
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

hej

det er godt du fik løst det med transmission, men nu du har installeret Deluge syntes jeg du skulle prøve at sammenligne de 2 programmer, jeg
vil mene at Deluge er bedre en Transmission, men det er jo en smagssag.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
honningbien

Indlæg af honningbien »

christian.arvai skrev:hej

...nu du har installeret Deluge syntes jeg du skulle prøve at sammenligne de 2 programmer, jeg
vil mene at Deluge er bedre en Transmission, men det er jo en smagssag.

Jeg skal nok sammenligne. Umiddelbart synes jeg dog, at Transmission har en bedre, visuel måde at vise, hvor langt den er kommet med downloadningen. Men som du så rigtigt selv siger, så er det jo en smagssag. Umiddelbart kan jeg dog ikke se, der rent funktionsmæssigt er de store forskelle ...
Men tak for tippet om Deluge. Jeg tester lidt ... :-)