zob skrev:Jeg synes ikke jeg erindrer at have set problemet med chrome 41 (men måske har jeg bare ikke være på de ramte maskiner). Prøv at installere den nyeste chrome herfra: https://www.google.dk/chrome/browser/desktop/
Prøv derefter at smutte en tur forbi chrome webshop og se om animationen også får chrome til at crashe (husk at gemme andre ting du har åbne på computeren, vi ved vist godt begge to hvor svær den er at få liv i igen efter det crash).
Så er den installeret, så må vi se....NIX, samme nummer, crasher og hard reset
Argh. Prøv at gå ind i chrome settings i den netop installerede browser. Helt ned i bunden, klik på "show advanced settings" og så næsten til bunden igen, under "system" fravælg flueben i "Use hardware acceleration when available".
zob skrev:Argh. Prøv at gå ind i chrome settings i den netop installerede browser. Helt ned i bunden, klik på "show advanced settings" og så næsten til bunden igen, under "system" fravælg flueben i "Use hardware acceleration when available".
Canonical virker dog til at være igang med en opdatering til 14.10 som skulle få Chrome til at fungere igen.
Jeg bruger Linux Mint "Qiana" 17, som er baseret på Ubuntu 14.04.
Kernen er opgraderet til Linux 3.16.0-31-generic, og jeg bruger Chrome Version 41.0.2272.76 (64-bit).
Chrome virker fint her.
Jeg havde noget knas med Ghostery i Firefox 36.0, men efter den tilføjelse midlertidigt er blevet deaktiveret og Firefox genstartet, virker Firefox 36.0 også fint igen.
Jeg burde måske nævne at jeg ikke kører med hardware aceleration - min beefy CPU leger også grafikkort, hvilet den gør helt uden lag eller nogen som helt andre kvalitetsproblemer.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags