Stærkere signal med 802.11n end g?
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Stærkere signal med 802.11n end g?
Så kan det være de skulle gøre det optisk ved at reflektere lasere mod de laser spejle Apollo misionerne efterlod der oppe
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
AJenbo skrev:Så kan det være de skulle gøre det optisk ved at reflektere lasere mod de laser spejle Apollo misionerne efterlod der oppe
Der er desværre nok red tape om brugen af kraftige lasere i luftrummet.
Jeg er næsten helt sikker på at ATC Sweden (som kontrollerer civil luftfart i DK og SE) såvel som den europæiske luftfartsmyndighed ikke kan lide kraftigt laserlys i luftrummet.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Jorden kalder
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Christian.Arvai skrev:Jorden kalder
Jeg er hjælper til i den ene af de 2 danske rumfartsprogrammer der er bemandede, dvs har astronauter, så jeg er vant til at diskutere meget højt-flyvende ting.
Raketten jeg hjælper med på skal op over Karman linjen (= 100 km over jorden) - fordi det er der rummet/Universet starter.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags