Jeg kunne godt forestille mig, at man laver avisen i Word. At indsende det som PDF har jeg prøvet - fik svaret, at jeg skulle sende det som Word. Men nu vil jeg så nok hellere indsende tekst og billeder hver for sig, og så må de selv bøvle med resten...
Jeg er en førtidspensionist, og der, hvor jeg arbejder, er en beskyttet virksomhed. Den omtalte "avis" er til intern brug - altså KUN for de beskyttede virksomheder i organisationen, og derfor skal det være nemt for dem at gå til. De, som sidder og arbejder med artikler til avisen, skal derfor have tingene tilsendt som Word-dokument...
MS Office på en Ubuntu PC er noget bøvl
Re: Hey igen... Det der med Office på en Ubuntu PC er noget
Senest rettet af m nielsen 26. jan 2014, 14:40, rettet i alt 1 gang.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Hey igen... Det der med Office på en Ubuntu PC er noget
m nielsen skrev:Jeg kunne godt forestille mig, at man laver avisen i Word. At indsende det som PDF har jeg prøvet - fik svaret, at jeg skulle sende det som Word. Men nu vil jeg så nok hellere indsende tekst og billeder hver for sig, og så må de selv bøvle med resten...
Når jeg har haft med layout af blade og aver at gøre (både eksterne og internet) har det altid været en fordel hvis billederne var som separate filer.