Kan ikke installere Grub
-
- Geografisk sted: Thy
Re: Kan ikke installere Grub
Ja jeg kunne ikke uploade hertil, ugyldig filtype, det var før billederne blev zippet, men det er 8 .png skærmbilleder og de er helt ufarlige, i et tidligere spørgsmål forsøgte jeg også at uploade, det mislykkedes også, jeg fik at vide det var på grund af for langt navn, dem her hedder Billed 1 - Billed 2 og så videre, så det kan ikke være på grund af navnet
-
- IRC nickname: How to be me
-
OVN skrev:Ja jeg kunne ikke uploade hertil, ugyldig filtype, det var før billederne blev zippet, men det er 8 .png skærmbilleder og de er helt ufarlige, i et tidligere spørgsmål forsøgte jeg også at uploade, det mislykkedes også, jeg fik at vide det var på grund af for langt navn, dem her hedder Billed 1 - Billed 2 og så videre, så det kan ikke være på grund af navnet
Jeg åbnede dem og omdøbte dem til ".jpg"
Når lejligheden byder sig.
-
- Geografisk sted: Thy
Tusind tak for hjælpen, det var ud på de små nattetimer så jeg tænkte ikke på at png ikke er tilladt.
Nu håber jeg at i kan få noget ud af billederne og komme med en forklaring og gerne en løsning også, harddisken fejler ikke noget, lige nu er jeg på med Windows 8.1 på samme computer og der ingen problemer med det store drev, ext3 kan Windows jo ikke se men jeg tror ikke at de fejler noget
billederne skal ses nedefra og op hvis de skal ses i den rækkefølge jeg oprettede dem
Nu håber jeg at i kan få noget ud af billederne og komme med en forklaring og gerne en løsning også, harddisken fejler ikke noget, lige nu er jeg på med Windows 8.1 på samme computer og der ingen problemer med det store drev, ext3 kan Windows jo ikke se men jeg tror ikke at de fejler noget
billederne skal ses nedefra og op hvis de skal ses i den rækkefølge jeg oprettede dem
-
Nogen der ved om hvis jeg sletter billederne i Imageshark om de så stadig er her?
-
http://www.supergrubdisk.org/rescatux/
Har du prøvet at brænde denne på en cd og se om ikke den vil oprette en grub for dig?
Har du prøvet at brænde denne på en cd og se om ikke den vil oprette en grub for dig?
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Du kan ikke uploade billederne pga.de heder "Billed 1" i stedet skal de omdøber til "billed1.png", altså ingen mellemrum og korrekt fil endelse. Der er ikke blokeret for png filer
@kurt Hvis billederne ligger på Imageshark og du bare har indsat links til dem vil de ikke kunne vises hvis du sletter dem.
@kurt Hvis billederne ligger på Imageshark og du bare har indsat links til dem vil de ikke kunne vises hvis du sletter dem.