Så løsningen er at installere Oracle's Java istedet for OpenJDK7 og icedtea?
Jeg kan se flere steder, at andre end mig er forbeholden over for den løsningen, når nu OpenJDK virker fint i alle andre sammenhænge. Men det kan være jeg skal prøve det alligevel. Suk.
Og ja, det er skidt at supportere generelt afviser alt og alle bare fordi de er Linux-brugere.
god weekend
Start: Java Applet not initialized
-
- IRC nickname: Mettegh
-
Re: Start: Java Applet not initialized
Du behøver ikke at gå ind på Java's hjemmeside eller noget. Du skal bare køre de scripts der er skrevet i den anden post.
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Også i dag har der været problemet med NemID pluginet.
Jeg har forsøgt flere gange i formiddags uden held, men her til aften virker det igen.
Bruger icedtea-plugin-7
Jeg har forsøgt flere gange i formiddags uden held, men her til aften virker det igen.
Bruger icedtea-plugin-7
stra
Bruger Ubuntu 22.04 og 22.10 + lubuntu 22.10
-
Har du prøvet Arvais' script også?
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Grafwichmann skrev:Har du prøvet Arvais' script også?
Det ved jeg ikke om han har, men inden at du skamroser mig for meget for det script, vil jeg lige nævne at der er flere, incl Stra, der har deltaget i at lave det i "Sandkassen" https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=33&t=15317
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- Geografisk sted: Ikast-Herning
Nej, men det handler efter min bedste overbevisning lige pt. ikke om hvilken java-version man bruger, men mere om nogle generelle angreb mod NemId se fx http://www.version2.dk/sog/nemidGrafwichmann skrev:Har du prøvet Arvais' script også?
Og som jeg skrev virker det fint igen, som det har gjort det meste af tiden.
stra
-
Jeg fejlmeldte det her til danid i april.
Det virker stadigt ikke. Hvis alle andre kan få det til at virke, hvorfor kan de så ikke?
Det virker stadigt ikke. Hvis alle andre kan få det til at virke, hvorfor kan de så ikke?