tuxx skrev:Lad os tage udgangspunkt i Chromium og Evince på Ubuntu. Når jeg åbner et link fra min eBoks med et dokument, så gemmes PDF'en i mine Downloads-mappen (Hentede Filer på dansk tror jeg den hedder) og så kan jeg klikke enten nederst i browservinduet for at åbne den hentede fil eller jeg kan navigere via Nautilus til mappen og åbne filen derfra.
Kan det ikke ændres, så det er lige så smart, som i Firefox, der åbner den i Evincd, når man trykker på filen i e-boks?
Stra skrev:Kan det ikke ændres, så det er lige så smart, som i Firefox, der åbner den i Evincd, når man trykker på filen i e-boks?
Er det smart da? Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre - jeg synes det er mere smart den ikke åbner noget automatisk (jeg kan ikke udstå når den slags bare åbner op...).
tuxx skrev:Er det smart da? Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre - jeg synes det er mere smart den ikke åbner noget automatisk (jeg kan ikke udstå når den slags bare åbner op...).
Jeg gik ud fra, at det var for at åbne PDF-filen, at man trykker på den i e-boks
I firefox ændres det i Rediger/præferencer/programmer Mon ikke der findes en lignende mulighed i den anvendte browser.