Installation af Wimp og Noteworthy composer

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
susaaen

Re: Installation af Wimp og Noteworthy composer

Indlæg af susaaen »

Jeg har forsøgt at kopiere setup-filen til maskinen og sat rettighederne som på demoen. Installationen starter, men på et tidspunkt beder den igen om installations-CD'en, og så stopper festen. Jeg vil fosøge, at kopiere alle CD filer over, men skal jeg lægge dem alle i samme bibiotek som setupfilen eller hvad. Jeg er glad for din tålmodighed, og håber den rækker lidt endnu. Jeg har kun haft snavsede Linuxfingre i ganske få dage.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Da jeg ikke ved hvad der ligger på din cd kan jeg ikke sige noget specefikt, men opret en mappe på skrivebordet (kald den f.eks. CD), her kopiere du så ALT fra cd'en over i, så den når du åbner den ligner cd'en.
susaaen

Indlæg af susaaen »

Har netop købt og installeret den sidste version af Noteworthy Composer og installeret med Wimp og Timidity. Alt kører som en drøm. Nu vil det så hen over efteråret vise sig, om Lunux/Ubuntu bliver mit foretrukne styresystem. Denne streng kan lukkes. Tak for al hjælpen. Der er dog ingen garanti for, at jeg ikke dukker op med nye spørgsmål.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Lyder rigtig godt. Du kan bare markere et indlægt som accepteret, så bliver tråden vist som løst.