Kappa skrev:Jeg håber bestemt ikke, at du synes din logik holder.
den holder fint...
det er ulovligt at dyrke hash i danmark, med det er ikke ulovligt at sælge vandkander. vandkanden kan bruges til at vande den hash du dyrker ulovligt, men vandkanden har også andre lovlige formål.
det er ulovligt at stikke folk ned med kniv, men det gør ikke knive ulovlige, de er f.eks ret gode at have når man skal skære kød.
det er ulovligt at køre 200 km/timen på de danske veje, men bilerne i dag kan ofte køre så stærkt alligevel. det er ikke med årsagen at køre stærkt, men for at have overskud til at kunne accelerere væk i en eventuel faresituation, og kører man på lukket bane, eller privat område uden offentlig adgang så må man køre lige så stærkt man vil
Det er ikke ulovligt at kopiere film. jeg kan indspille alle de film jeg ønsker og distribuere alle de kopier jeg har lyst til til venner og bekendte. jeg kan sågar sælge dem hvis jeg har lyst til dette, men jeg må ikke kopiere film jeg ikke har rettighederne til.
Det er en diskussion der har været oppe flere gange, og svaret er helt det samme hver gang. programmet er ikke ulovligt, og programmet har mange lovlige ting det kan bruges til, men selvfølgelig kan programmet også bruges ulovligt, og det vil vi ikke hjælpe med her på forumet.
jeg vil foreslå dig at stoppe med din argumentering mod dette da det i sidste ende ender som ris til egen røv.