Steam åbner og lukker igen

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Re: Steam åbner og lukker igen

Indlæg af AJenbo »

http://cdn.steampowered.com/download/SteamInstall.msi

Gem det et sted, højer klik, enskaber, rettigehder, tillad at køre det som et program, dobelt klik på den, udfør installationen.
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

AJenbo skrev:http://cdn.steampowered.com/download/SteamInstall.msi

Gem det et sted, højer klik, enskaber, rettigehder, tillad at køre det som et program, dobelt klik på den, udfør installationen.

Det link jeg smed før har en howto guide, som installerer nogle ting Steam behøver.

Det sidste man skal gøre i den howto guide er det som AJenbo skriver.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
co33
IRC nickname: kdfkl

Indlæg af co33 »

Har gjordt men den bliver stadig ved
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

Du kan installere en Windows i Virtual Box og så installere Steam i den Windows.
Ulemper er selvfølgelig at du skal have RAM og processorkraft nok til at køre både Ubuntu og Windows på samme tid.

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Windows i VM kræver jo desværre en licens.

Jeg har lige prøvet installere steam via Wine i Ubuntu 10.10 64bit. Det eneste problem jeg oplevede var at installationen ville installere i en mappe den ikke hade rettigheder til, jeg ændrede til en ny mappe i min hjemmemappe og nu er jeg så i gang med at installere Audiosurf. Beklager men jeg kan nok ikke hjælpe dig med dit problem jeg vil forslå at du prøvet på steam's support forum siden der også er Windows brugere der siger de har oplevet liggende.
Jeg ville så nok ikke starte med at skrive at det er på Ubuntu da det jo ikke er en officelt understøttet platform.