Adobe Flashplayer problem.(LØST)
-
- IRC nickname: JesperD
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Adobe Flashplayer problem.(LØST)
Jeg syntes nu selv at jeg har beskrevet det tydeligt, men hvis du har en bedre formulering kan du skrive dit forslag her, og så kan jeg kigge på det
Jeg antager den forespørgsel var til mig? Jeg har ikke et bedre forslag. Det er vist så tydeligt som det kan blive.
Min formulering "sagt på en anden måde" var ment som et supplement tuxx' umiddelbart foregående indlæg der jo, om end den var fuldstændig korrekt, ikke direkte indeholdt løsningen.
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
zob skrev:Jeg syntes nu selv at jeg har beskrevet det tydeligt, men hvis du har en bedre formulering kan du skrive dit forslag her, og så kan jeg kigge på det
Jeg antager den forespørgsel var til mig? Jeg har ikke et bedre forslag. Det er vist så tydeligt som det kan blive.
Min formulering "sagt på en anden måde" var ment som et supplement tuxx' umiddelbart foregående indlæg der jo, om end den var fuldstændig korrekt, ikke direkte indeholdt løsningen.
Nå nej zob, det var til Jesper, for hvis en ny bruger ikke helt forstår guiden må den ændres, det er jo ikke skrevet til erfarne brugere
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: tuxx
- Geografisk sted: Syddanmark
Jeg tror ikke den kan skrives anderledes, men den kræver nok at blive læst for at blive forstået
// Martin | RLU # 131406
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Desktop
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Laptop
Lubuntu 12.04 'Precise Pangolin' i386 @ Workbench Desktop
Debian 6 'Squeeze' x86-64 @ Server
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Desktop
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Laptop
Lubuntu 12.04 'Precise Pangolin' i386 @ Workbench Desktop
Debian 6 'Squeeze' x86-64 @ Server
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
hehe ... det kan jo smutte for os alle
Med venlig hilsen Christian