Adobe Flashplayer problem.(LØST)

Få hjælp til at sætte programmer eller funktioner op.
JesperDD
IRC nickname: JesperD

Re: Adobe Flashplayer problem.(LØST)

Indlæg af JesperDD »

Sådan :D
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Indlæg af zob »

Jeg syntes nu selv at jeg har beskrevet det tydeligt, men hvis du har en bedre formulering kan du skrive dit forslag her, og så kan jeg kigge på det :)

Jeg antager den forespørgsel var til mig? Jeg har ikke et bedre forslag. Det er vist så tydeligt som det kan blive.
Min formulering "sagt på en anden måde" var ment som et supplement tuxx' umiddelbart foregående indlæg der jo, om end den var fuldstændig korrekt, ikke direkte indeholdt løsningen.
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

zob skrev:
Jeg syntes nu selv at jeg har beskrevet det tydeligt, men hvis du har en bedre formulering kan du skrive dit forslag her, og så kan jeg kigge på det :)

Jeg antager den forespørgsel var til mig? Jeg har ikke et bedre forslag. Det er vist så tydeligt som det kan blive.
Min formulering "sagt på en anden måde" var ment som et supplement tuxx' umiddelbart foregående indlæg der jo, om end den var fuldstændig korrekt, ikke direkte indeholdt løsningen.

Nå nej zob, det var til Jesper, for hvis en ny bruger ikke helt forstår guiden må den ændres, det er jo ikke skrevet til erfarne brugere ;)
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
tuxx
IRC nickname: tuxx
Geografisk sted: Syddanmark

Indlæg af tuxx »

Jeg tror ikke den kan skrives anderledes, men den kræver nok at blive læst for at blive forstået :-P
// Martin | RLU # 131406
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Desktop
Ubuntu 12.04 LTS 'Precise Pangolin' x86-64 @ Laptop
Lubuntu 12.04 'Precise Pangolin' i386 @ Workbench Desktop
Debian 6 'Squeeze' x86-64 @ Server
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

hehe ... det kan jo smutte for os alle :P
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing