Så åbner der noget der ligner grafik. Det er ASCII-kode og kan der for copy-pastes på linje med tekst, kan jeg få dig til at sætte din alsamixer ind i tråden her?
Så åbner der noget der ligner grafik. Det er ASCII-kode og kan der for copy-pastes på linje med tekst, kan jeg få dig til at sætte din alsamixer ind i tråden her?
Hey Zob.. nu virker mit lydkort, men når jeg så genstarter så virker det igen ikke:S det hopper af og på heletiden:S når jeg så starter et spil der hedder "18 wheels of steel" så spiller mine højtalere:S det er eget forvirrende det her!:S Men men jeg går jo i skole så vil gerne kunne putte hovedetelefoner i, men den funktion kan jeg ikke få til at virke og har prøvet med alsamixer:)
Håber du kan hjælpe med dette også:)
Senest rettet af andersen-christian 6. maj 2010, 08:28, rettet i alt 1 gang.
Hej igen. Nå øv. Hvis du måske kunne huske hvad du gjorde i de øjeblikke hvor den henholdsvis begyndte at virke og hold op med at virke, ville det være en kæmpehjælp - tror jeg. Du kan også boltre dig med at taste ALT+F2 (som "kør" i windows), og køre følgende
det kan jeg sempelt hen ikke huske. jeg kørte bare installationen og så virkede det, men da jeg så begyndte at bøvle med høretelefonerne så gik den i spat..:/
Der var et tidspunkt hvor din lyd ikke virkede overhovedet. Så kom det pludselig til at virke. Du ved ikke hvad du gjorde i den forbindelse? Derefter kom denne her:
Hey zob nu virker mit lyd ikke igen:S jeg forstår ikke problemet i computeren.. hjælp mig plz!!:/
Kan du uddybe hvad der virkede før og efter?
Og i forbindelse med denne her:
Hey Zob.. nu virker mit lydkort, men når jeg så genstarter så virker det igen ikke:S det hopper af og på heletiden:S
Hvad betyder så at det ikke virker når du genstarter, eller rettere hvornår begynder det at virke igen?