AJenbo skrev:Jeg tror lidt han mangler at du forklare hvordan han skal bruge det, han har installerede installeret.
Selvfølgelig,....sorry tænkte mig ikke om, selvfølgelig skal du vide lidt mere......
Som jeg kan læse mig til har du installeret crossover trial via deres hjemmeside. Så langt såå godt...
du går så ind på hovedmenu'en, programmer, der skulle gerne være et punkt der hedder crossover games, under den, er der et punkt der hedder install windows games. Der kommer et vindue frem hvor du kan vælge steam mellem en masse windows prudukter, og så skulle det gerne være selvforklarende der efter....
hvis du på et tidspunkt bliver bedt om kodeord og brugernavn, skulle du gerne have fået det via email, du har skrevet til dem for at få trial versionen.
Når steam er installeret skulle du gerne kunne installere spil alm vis, hvis du blir bedt om at starte en .exe eller andet command fil via wine, kan du også vælge crossover games, og en bottle der hedder steam.... du skriver bare hvis du har flere problemer såå hjælper jeg gerne... jeg har fået rigtig mange spil til at virke, meen skal siges jeg bruger både crossover og wine, for wine virker bedst hvis det skal konfigures helt fra bunden....
underskylder igen over mit første lidt halvhjertet forsøg på at hjælpe....
Venlig Hilsen Jushoa