Lidt sjovt sted at placere en annonce med det indhold
Mvh Bjørn
Nogle bannerannoncer er lidt malplacerede
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Nogle bannerannoncer er lidt malplacerede
He he lidt sjovt.
Hvis der er stemning for at slå billed annoncer fra kan vi godt se på at gøre det. Lidt underligt at din ABP ikke tager annoncen?
Hvis der er stemning for at slå billed annoncer fra kan vi godt se på at gøre det. Lidt underligt at din ABP ikke tager annoncen?
-
AJenbo skrev:.... .... Lidt underligt at din ABP ikke tager annoncen?
Nu du siger det. Jeg tror, ABP har lidt problemer med google annoncer. Nu er de mest irriterende reklamer jo også flash. Og der har jeg min flash blocker
Mvh Bjørn
P.S. Nu har jeg lige blocket googleads
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Det er en ekstra service til dem af sites brugere, som endnu ikke helt har droppet Windows
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
- IRC nickname: Claus M
- Geografisk sted: Karlslunde
christian.arvai skrev:Det er en ekstra service til dem af sites brugere, som endnu ikke helt har droppet Windows
Teksten er jo meget god: scan for Windows-fejl
Ubuntu gives you more windows of opportunities
Xubuntu 22.04 på Lenovo T530 (fra 2012)
Raspberry Pi Desktop (Debian 32 bit) på Medion Akoya (fra 2006)
Xubuntu 22.04 på Lenovo T530 (fra 2012)
Raspberry Pi Desktop (Debian 32 bit) på Medion Akoya (fra 2006)
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Claus M skrev:christian.arvai skrev:Det er en ekstra service til dem af sites brugere, som endnu ikke helt har droppet Windows
Jamen den løsning var jo lige over under https://ubuntudanmark.dk/download/
Med venlig hilsen Christian
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
bagger skrev:Lidt sjovt sted at placere en annonce med det indhold
Mvh Bjørn
Den så jeg også og tænkte på at skrive et indlæg, men lod være - meget sjovt i et forum for et helt anderledes styresystem.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
christian.arvai skrev:Claus M skrev:christian.arvai skrev:Det er en ekstra service til dem af sites brugere, som endnu ikke helt har droppet Windows
Jamen den løsning var jo lige over under https://ubuntudanmark.dk/download/
hehe - ja den løser helt klart problem nr 1
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
Jeg har også spottet flere ads, der reklamerer for Windows 7, Microsoft Office mm.
Det er selvfølgelig fint, at Microsoft bidrager til driften af forummet, men omvendt er det måske ikke lige reklame for ærke-konkurrenten, der bør vises
I Adwords er der mulighed for at opsætte filter, og måske bør i filtrere ads om Windows, Office og generelt Microsoft? Det var i hvert fald bortfiltreret i den gamle Adwords opsætning
Det er selvfølgelig fint, at Microsoft bidrager til driften af forummet, men omvendt er det måske ikke lige reklame for ærke-konkurrenten, der bør vises
I Adwords er der mulighed for at opsætte filter, og måske bør i filtrere ads om Windows, Office og generelt Microsoft? Det var i hvert fald bortfiltreret i den gamle Adwords opsætning
-
- Admin
Jeg har sådan set ikke ændret i noget af det, men det eneste filter jeg kunne finder var "Vis kun reklamer fra de sider du kender navnet på", så det var lige det modsatte af hvad jeg ville
-
- IRC nickname: mpih
- Geografisk sted: Århus
AJenbo skrev:Jeg har sådan set ikke ændret i noget af det, men det eneste filter jeg kunne finder var "Vis kun reklamer fra de sider du kender navnet på", så det var lige det modsatte af hvad jeg ville
Da jeg overgav forummet til foreningen, blev der sat en anden Adsense konto på, som sikkert ikke har fået opsat filtreret igen
-
- Admin
Læste lidt op på det og man kan kun filtere annoncer fra hvis man kender deres link, så vi skal enten finde på en lang liste af firmaer vi ikke vil have annoncer fra eller løbende samle en liste som jeg kan tilføje. De har også et værktøj til at søge efter annonce adresser men det virker kun i IE6