"Ting jeg kan gøre i Linux som jeg ikke kan i Windows"
-
- IRC nickname: Claus M
- Geografisk sted: Karlslunde
"Ting jeg kan gøre i Linux som jeg ikke kan i Windows"
- faldt lige over en blog med denne url hvor titlen fremgår: http://dmartin.org/weblog/things-i-can-do-in-linux-that-i-cant-do-on-windows
Ubuntu gives you more windows of opportunities
Xubuntu 22.04 på Lenovo T530 (fra 2012)
Raspberry Pi Desktop (Debian 32 bit) på Medion Akoya (fra 2006)
Xubuntu 22.04 på Lenovo T530 (fra 2012)
Raspberry Pi Desktop (Debian 32 bit) på Medion Akoya (fra 2006)
-
- Geografisk sted: København
Re: "Ting jeg kan gøre i Linux som jeg ikke kan i Windows"
Sætte markeret tekst ind med midter-klik - hvis du vidste hvor tit jeg glemmer at jeg er nødt til at taste Ctrl+C/Ctrl+V, når jeg er på arbejde...
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Claus M skrev:- faldt lige over en blog med denne url hvor titlen fremgår: http://dmartin.org/weblog/things-i-can-do-in-linux-that-i-cant-do-on-windows
Godt lavet, men der er godt nok mindst 1 bot (et computerprogram) jeg godt kunne tænke mig at udføre et lille hurtigt drab på.
Forbandede SPAM bots - %&¤#!
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Nå det giver da en forhåbning om at jeg kan undgå Windows XP fremover, jeg har nemmelig ikke kunne få IE til at virke ordentligt i Ubuntu, men i WinXP kan jeg sagtens installere IE3,4,5,5.5,6,7 og 8 side løbende (obs det kan man ikke i vista eller 7 så der har han stadig ret).