"Ting jeg kan gøre i Linux som jeg ikke kan i Windows"

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
Brugeravatar
Claus M
IRC nickname: Claus M
Geografisk sted: Karlslunde

"Ting jeg kan gøre i Linux som jeg ikke kan i Windows"

Indlæg af Claus M »

- faldt lige over en blog med denne url hvor titlen fremgår: http://dmartin.org/weblog/things-i-can-do-in-linux-that-i-cant-do-on-windows
Ubuntu gives you more windows of opportunities

Xubuntu 22.04 på Lenovo T530 (fra 2012)
Raspberry Pi Desktop (Debian 32 bit) på Medion Akoya (fra 2006)
hvm
Geografisk sted: København

Re: "Ting jeg kan gøre i Linux som jeg ikke kan i Windows"

Indlæg af hvm »

Sætte markeret tekst ind med midter-klik - hvis du vidste hvor tit jeg glemmer at jeg er nødt til at taste Ctrl+C/Ctrl+V, når jeg er på arbejde...
lath
IRC nickname: lars_t_h
Geografisk sted: Fyn

Indlæg af lath »

Claus M skrev:- faldt lige over en blog med denne url hvor titlen fremgår: http://dmartin.org/weblog/things-i-can-do-in-linux-that-i-cant-do-on-windows

Godt lavet, men der er godt nok mindst 1 bot (et computerprogram) jeg godt kunne tænke mig at udføre et lille hurtigt drab på.
Forbandede SPAM bots - %&¤#!

/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Indlæg af AJenbo »

Nå det giver da en forhåbning om at jeg kan undgå Windows XP fremover, jeg har nemmelig ikke kunne få IE til at virke ordentligt i Ubuntu, men i WinXP kan jeg sagtens installere IE3,4,5,5.5,6,7 og 8 side løbende (obs det kan man ikke i vista eller 7 så der har han stadig ret).