Da jeg bruger min bærbar i skolen sørger jeg altid for at låse min pc hver gang jeg forlader den. Men Blank Screen virker ikke i 7.10
jeg prøvede suspend oh hibernate men de to ønsker jeg ikke at bruge da det vil tage for lang tid at "boote" op igen - derudover virker hibernate vist heller ik som det skal, men det sku vist være nævnt her på forum og på launchpad.
Så nogen der har en ide om hvordan man får blank screen tilbage ?
Power Management, Blank Screen virker ikke (7.10)
-
- Geografisk sted: Århus, Denmark
-
- Geografisk sted: Århus N
Hverken "Afbryd" eller "Hibernate" virker på min bærbare med 7.10. Gjorde de med 7.04, og det er vist nok en almen bug.
Kan ikke hjælpe dig med Blank Screen. Jeg plejer bare at trykke Ctro+Alt+L, og så slukker skærmen og låser.
Kan ikke hjælpe dig med Blank Screen. Jeg plejer bare at trykke Ctro+Alt+L, og så slukker skærmen og låser.
-
- Geografisk sted: Århus, Denmark
Wikzo skrev:Kan ikke hjælpe dig med Blank Screen. Jeg plejer bare at trykke Ctro+Alt+L, og så slukker skærmen og låser.
Kendte ik den genvej, den virker, så mange tak
-
- Geografisk sted: Århus N
Hehe - det var så lidt
Det er blot den samme funktion som at trykke på Luk-ikonet og så "Lås skærmen" (stavefejlen er langt om længe blevet rettet i Gusty Gibbon )
Det er blot den samme funktion som at trykke på Luk-ikonet og så "Lås skærmen" (stavefejlen er langt om længe blevet rettet i Gusty Gibbon )