Hej.
Jeg har snart ikke andet end problemer med Ubuntu, og jeg er ærligt talt ved at være godt træt af det.
Tit når jeg starter min PC op skal jeg genstarte et sted mellem 5-10 gange før den finder mit trådløse net, som min Win-maskine AUTOMATISK finder HVER gang jeg booter op, og det er UDEN at overdrive, det med jeg skal genstarte et sted mellem 5-10 gange før den fattet det.
Nu er det så min MP3-afspiller / ekstern harddisk (FAT32) der ikke vil findes, og den blev altså fundet i den ældre version af Ubuntu, så det tyder på det er en fejl i systemet, men hvad ved jeg.
Det eneste jeg ved er at jeg er ved at være godt træt af intet af det jeg bruger virker, og jeg bruger sgu ikke noget særligt, jeg er sikker på jeg kan finde flere tusinde ting der ikke virker i Ubuntu, jeg har bare ikke tid til det da jeg også har et liv udover min PC.
Jeg håber på nogle kan sige mig hvad der skyldes alle disse latterlige fejl som jeg fejlagtigt troede var rettet i den nye (Gutsy Gibbon) version 7.10, men der tog jeg sgu fejl.
På forhånd tak!
FAT32 kan IKKE læses af Ubuntu??
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Senest rettet af Spotten 4. okt 2009, 03:12, rettet i alt 1 gang.
-
Nå, efter ca 20 genstart så fandt den min disk! WEEEEEE! Jeg er ekstatisk!
-
Måske er der noget galt min din disk, hvem ved..
Du kan klage over Ubuntu i et windows forum, ikke her
<3
-
- Geografisk sted: Odense
Hejsa
Det er ringe trøst, men jeg har aldrig haft de problemer med Ubuntu.
Og det er ikke hardwarebetinget ??
Jeg har ændret min fstab så den mounter min fat32 automatisk og ntfs configuration tool så den mounter min ntfs disk automatisk.
Jeg har ændret min fstab så den mounter min fat32 automatisk og ntfs configuration tool så den mounter min ntfs disk automatisk.
Mvh Volle
Hardy Heron 8.04 - Compiz Fusion på Zepto 6214
Hardy Heron 8.04 - Compiz Fusion på Zepto 6214
-
frolle skrev:Måske er der noget galt min din disk, hvem ved..
Øhm, nej, jeg klager her så andre kan se det ikke er som de fleste siger det er, så folk får en chance for at fortryde.
Så jo, jeg klager fortsat på Ubuntudanmark.dk, hvis der er nogen der har noget imod jeg siger min mening, så må de jo bare finde "BAN-knappen" frem, jeg er ikke ude på at lave ballade for Ubuntu pga. jeg er Win-Fanboy, jeg er ude på at få Ubuntu til at virke som folk fortalte mig det gjorde FØR jeg installerede det, og så er jeg ude på at fortælle folk sandheden om Ubuntu for mit vedkommende.
Maskinen er testet med andre systemer, de virker upåklageligt.
Vista f.eks.
-
Volle skrev:Hejsa
Det ER Ubuntu, ikke min hardware, det er jo nemt nok at give min PC skylden, men når linux brugere HADER MS for at gøre det samme, hvorfor så ikke ændre det? Ellers minder det jo bare om endnu et dårligt MS system.
-
-
Kan det umuligt være da du sidder mere end 40 cm fra min skærm.
-
Spotten.. det er sjovt stort set alle dine posts starter med Ubuntu sux, hjælp! og hvorfor virker det lort ikke. Og så viser det sig, at du tilsyneladende har kørt en tidligere version af Ubuntu end du gør nu.
Hvorfor giver du dog ikke op? eller i det mindste overvejer at skrive anderledes på et forum, der gratis forsøger at hjælpe dig?
Hvorfor giver du dog ikke op? eller i det mindste overvejer at skrive anderledes på et forum, der gratis forsøger at hjælpe dig?