AJenbo skrev:Fedt
Faktisk er det ikke dobelt, den ene er til hvis du har en CPU med flere kerner og den anden er til CPU'er med kun en enkelt kerne, men de har ikke gjort det særlig tydeligt.
Hvis du har en multicore (Xeon, Pentium D, Core Duo, Core 2 Duo, i3, i5, i7, Athlon64 X2, Quad FX, Opteron m.m.) så skriv:Kode: Vælg alt
sudo rm /usr/share/applications/quake3.desktop
Hvis du har en gammel støvet pc så skriv:Kode: Vælg alt
sudo rm /usr/share/applications/quake3-smp.desktop
Jeg har forresten heller ikke spild tiden siden sidst, for dem der har lyst kan nu hente quake3 demo som en .deb installation fra min hjemme side
http://anders.jenbo.dk/quake3-demo_1.11-1_all.deb
Vær opmærksom på at Quake 3 kræver fuld adgangs til lydkortet, så sørg for at lukke flash og muligvis andet der kan give lyd fra sig. Det kan også være nød vendigt at køre følgende kommando for at tillade at Quake 3 snakker direkte til lydkortet.Kode: Vælg alt
sudo /usr/share/games/quake3-demo/enable-sound
(det er der for der er en +1 på versionen )
Der udover vil jeg lige gøre opmærksom på en anden fejl i quake3 1.11 (som er den nyeste demo), den kan nemlig fryse computeren når den starter sejers musikken, jeg har sat musikken til at være slukket, så lad være at skrue op for den. (quake3 er skrevet til oss, men ubuntu bruger i dag pulseaudio)
Jeg overvejer faktisk kraftigt at lave deb pakker til alle ID softwares spil og så starte et repro, har både Wolf3D, Doom3 og Quake4, tror faktisk også jeg har Quake2 i en eller anden støvet mappe, og så er der jo alle demo udgaverne.
p.s.
@ Spotten kan du ikke omdøbe emnet for det første indlæg i tråden til Quake 3 native [Løse], så giver det lidt mere mening når man ser det
Hej igen.
Jeg har desværre fået en GRUM fejl efter jeg smed den sidste kode ind til Quake3..
Jeg ved ikke med sikkerhed at det er dette som har "fucket" min maskine op, men er lige stået op og ville tænde min maskine, den i min signatur, den med Quake 3, og den skriver nu : GRUB LOADING "Error : File not found" Grub Rescue
Hvad fanden gør jeg?!
Orker ikke at geninstallere HELE systemet, og fatter ikke et system kan virke den ene dag, og næste dag er det HELE fucked! Har oplevet dette før, dog aldrig i Windows, desværre en fact men desværre noget jeg ikke kan leve med på sigt da jeg har vigtige data der ikke må gå tabt.
På forhånd tak.