Det virker som om der er flere herinde der ejer en HTC mobil, så jeg vil høre om nogen af jer ejer eller har ejet en HTC Smart?
Min kæreste har nemlig sådan en, som er meget ustabil når hun modtager sms'er... nogle gange virker ringetonen nemlig ikke
Hun har prøvet at installere al software på ny, samt opdatere til nyeste versioner (med hjælp fra Telmore), men lige lidt hjalp det.
Er der nogen herinde med HTC-erfaring, som ved om dette er en generelt problem med HTC mobiler og som evt. kender en løsning på problemet?
Nogen med en HTC Smart?
-
- Geografisk sted: Albertslund
Nogen med en HTC Smart?
Hilsen Kenny
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: Nogen med en HTC Smart?
Rattus Norvegicus skrev:Det virker som om der er flere herinde der ejer en HTC mobil, så jeg vil høre om nogen af jer ejer eller har ejet en HTC Smart?
Min kæreste har nemlig sådan en, som er meget ustabil når hun modtager sms'er... nogle gange virker ringetonen nemlig ikke
Hun har prøvet at installere al software på ny, samt opdatere til nyeste versioner (med hjælp fra Telmore), men lige lidt hjalp det.
Er der nogen herinde med HTC-erfaring, som ved om dette er en generelt problem med HTC mobiler og som evt. kender en løsning på problemet?
jeg har absolut ingen problemer i den dur med min desire, så det er ikke en generel ting med htc.
hvis alt andet fejler kan du jo prøve at roote den og smide en custom rom på dyret. så er du ude om den nuværende software. omvent så ryger garanti osv (men den er muligvis væk i forvejen hvis telefonen har et stykke tid på bagen)
-
- Geografisk sted: Albertslund
Den er kun 2 måneder gammel, og den begyndte at "glemme" ringetonen allerede efter et par uger... meget mærkeligt
Og jeg tror ikke hun er interesseret i at garantien ryger
Og jeg tror ikke hun er interesseret i at garantien ryger
Hilsen Kenny
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
soundpartner skrev:jeg har absolut ingen problemer i den dur med min desire, så det er ikke en generel ting med htc
Htc td er en Windows Mobile 6.5 telefon så den har ikke meget at gøre med din Htc Desiré Som jo køre android.
Jeg husker det ikke som værende det store problem at få det til at virke, men se eventuelt her.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=340747
Det forum er i øvrigt det bedste for problemer med Windows Mobile telefoner, eller event htc generelt.