Min pc gå i sort skræm uden varsel.
Hej jeg har nu 2 gang opleve at min pc gik i sort skæm fra det øjeblik til det andet. Begge gang i forbindelse med brug af OpenOffices som også skaber problemer se andet indlæg.
Skærm er gået sort mit i arbejde. Jeg kan oppe i venstre hjørne se en vid markør og et andet sted på skærm min muse pil, men intet virker. Første gang det skete, spurgt jeg spot vad jeg skulle gør uden at røre nået. Jeg har derfor forsøgt at trykke Ctrl -Alt F2 som rådet var, men det virkede ikke, intet skætte derfor som også rådet lød, tvang jeg maskinen til at lukke. Da jeg komme ind igen virker Maskine, men alt mit arbejde er væk tros brug af gem.
Edit: vis i er i tvivl om nået eller ikke forstå så spørg.
-
Senest rettet af suryama 26. feb 2010, 17:25, rettet i alt 3 gange.
Suryama
Lenovo Thinkpad R400
Jeg er ordblind derfor staver og skriver jeg ikke så godt, så bær over med mig.
Lenovo Thinkpad R400
-
Re: Min pc gå i sort skræm uden varsel.
Hej
Jeg fik hentet en acpi som ser ud til at løst problemet. Jeg viste ikke man skulle hente den selv, før jeg plev sport om jeg havde det.
Jeg ændre på denne baggrund til Løst.
Ellers mange tak.
Jeg fik hentet en acpi som ser ud til at løst problemet. Jeg viste ikke man skulle hente den selv, før jeg plev sport om jeg havde det.
Ellers mange tak.
Suryama
Lenovo Thinkpad R400
Lenovo Thinkpad R400
-
suryama skrev:Hej
Det ændre det svære ikke fejlen har lige haft sort skærm igen lage denne gang mærke til at lampen på sleve pc som normalt viser om man har kamslock til eller ikke blinkede og blinke. men stadig kunne kun stinge til sluk.
Ændre tilbage til ikke løst
på forhold tak
Suryama
Lenovo Thinkpad R400
Lenovo Thinkpad R400
-
- IRC nickname: Sp0t
- Geografisk sted: Jamaica
Jeg tror du oplever det samme som jeg har oplevet (og oplever, dog ikke så tit) med min MSI PR200, er at den bare lukker maskinen midt i det hele, tilsyneladende uden nogen grund.
Jeg har selv oplevet min gør det hvor den står og blinker med alt der kan blinke i maskinen når det sker, til jeg tvinger den ned med luk-knappen manuelt.
Jeg tror desværre ikke der er noget der kan rette det problem udover en nyere version af Ubuntu, eller ældre måske endda.
Jeg har selv oplevet min gør det hvor den står og blinker med alt der kan blinke i maskinen når det sker, til jeg tvinger den ned med luk-knappen manuelt.
Jeg tror desværre ikke der er noget der kan rette det problem udover en nyere version af Ubuntu, eller ældre måske endda.
MB : Asus Sabertooth Z77
CPU : Intel Core I7 2600K+ 3,4GHz 8Mb L3
RAM : 4x4GB Corsair DDR3 1600MHz
HDD : LAGER : 1x1TB WD Extern USB 7200rpm + SYSTEM 1 x 180GB Corsair Force 3 Series SSD SATA6 550MB/sek
GFX : MSI 7900GT 512MB GDDR3 (Passivt Kølet)
Case : Lian Li PC-V1100 Plus
PSU : Corsair Professionel Series Gold AX1200
CPU : Intel Core I7 2600K+ 3,4GHz 8Mb L3
RAM : 4x4GB Corsair DDR3 1600MHz
HDD : LAGER : 1x1TB WD Extern USB 7200rpm + SYSTEM 1 x 180GB Corsair Force 3 Series SSD SATA6 550MB/sek
GFX : MSI 7900GT 512MB GDDR3 (Passivt Kølet)
Case : Lian Li PC-V1100 Plus
PSU : Corsair Professionel Series Gold AX1200