Forkert angivelse af harddisk størrelse? (LØST)
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Forkert angivelse af harddisk størrelse?
Hejsa, du har 1 operation pending - kan du klikke på udfør? (grøn flueben)
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
- IRC nickname: Pactorum
- Geografisk sted: Bornholm
hej
sorry, det indlæg blev skrevet og det billede blev taget, lige før jeg fandt ud af det der med det
grønne flueben
men det er desværre stadig sådan at jeg hverken kan slette eller formatere de to sidste partitioner...
sorry, det indlæg blev skrevet og det billede blev taget, lige før jeg fandt ud af det der med det
grønne flueben
men det er desværre stadig sådan at jeg hverken kan slette eller formatere de to sidste partitioner...
Venlig hilsen
Glenn
Glenn
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
M4iden skrev:hej
grønne flueben
det skal du heller ikke. du markerer unalokated partitionen, og højreklikker og vælger så at oprette en ny partition, vælger hvad den skal være/hede osv og formaterer den så når dette alt sammen er valgt trykker du på udfør og maskinen går i gang
-
Når jeg prøver på det, melder den fejl om at det ikke kan lade sig gøre...?
Fejlen består i, at man ikke kan have overlappende partitioner, men hvad skal man gøre ved det?
Fejlen består i, at man ikke kan have overlappende partitioner, men hvad skal man gøre ved det?
Venlig hilsen
Glenn
Glenn
-
Er der ikke lige nogen som kan svare på hvad man kan gøre ved det?
Kan jo ikke bruge min harddisk...
Kan jo ikke bruge min harddisk...
Venlig hilsen
Glenn
Glenn