Heroes of newerth (Løst)
-
Heroes of newerth (Løst)
Jeg har nu endelig fået min key til spillet. Og har downloaded en fil den hedder client.sh men nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre ved den.
-
- Redaktør
- Geografisk sted: København
Re: Heroes of newerth
Hvad sker der hvis du dobbeltklikker?
Hvis ikke der sker noget. Kan det være den skal gøres executable. Kender du chmod kommandoen. Du skal ind i den mappe hvor din client.sh fil er, og så:
Prøv igen at dobbeltklikke.
Hvis ikke der sker noget. Kan det være den skal gøres executable. Kender du chmod kommandoen. Du skal ind i den mappe hvor din client.sh fil er, og så:
Kode: Vælg alt
chmod +x client.sh
Prøv igen at dobbeltklikke.
-
Det vil jeg lige prøve efter maden. Hvordan kommer jeg til filen den lægger i skrivebordet
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Hej prøv at flyt den til din hjemmemappe og skriv :
Kode: Vælg alt
chmod +x ~/client.sh
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
-
den skriver bare denne tekst når jeg prøver, kan jeg gøre andet er lidt grøn hvad linux angår
chmod: kan ikke tilgå '/home/kvab/client.sh': No such file or directory
chmod: kan ikke tilgå '/home/kvab/client.sh': No such file or directory
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Flyttede du filen "client.sh" til din hjemmemappe (Steder->Hjemmemappe) før du kørte den kommando ?
Med venlig hilsen Christian
-
Fik det installeret. Godt nok ikke med den tekst du anbefalede. Men krydsede et flueben af under tilladelser. Så nu kører det. Lidt skuffet over spillet, men det må være en anden tråd. Hvad syns i andre om det. Som har prøvet det:)