Goddag,
jeg er så småt ved at prøve at få stablet en ebiks på benene, der skal sælge pcer med Ubuntu præinstalleret. Butikken skal henvende sig til ukyndige. Her snublede jeg så over Dabuntu, men har endnu ikke prøvet den. Jeg overvejer, at bruge den som præinstalleret, da den er tilpasset det danske marked, og virker særdeles begynder venlig. Hvorfor ikke springe over, hvor gærdet er lavest? Nåh, men jeg vil bare høre om brugers erfaringer med den, jeg skal også selv have den afprøvet, men mit fastnet internet er død fortiden, og sidder med en langsom Edge forbindelse.
Dabuntu præinstalleret?
-
Re: Dabuntu præinstalleret?
Ubuntu understøtter dansk fuldt ud - eller 90-95% af alt er på dansk alt efter applications osv.
Når en tråd er løst så marker den løst
-
Ja, det ved jeg. Men det jeg synte4s er godt, er at mange vanskelige ting for nybegyndere er løst - ting, som af erfaring kan få dem til at kaste håndklæddet i ringen. F.eks. multimedie support og DRs hjemmeside.
-
Hessellund skrev:Ja, det ved jeg. Men det jeg synte4s er godt, er at mange vanskelige ting for nybegyndere er løst - ting, som af erfaring kan få dem til at kaste håndklæddet i ringen. F.eks. multimedie support og DRs hjemmeside.
Jamen så er Dabuntu jo lige sagen
Når en tråd er løst så marker den løst