timeless skrev:jamen nu har jeg noget vigtigt på dem alle sammen faktisk. :S Og kan ikke kende forskel på dem heller. De hedder alle sammen det samme :S
God ide......... Det er altid en god ide at lave en backup af alle vigtige ting før man installere ubuntu (specielt første gang man prøver), så gør det først inden vi går videre.
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
timeless skrev:Jeg vil gerne have det på f drevet hvordan formater jeg en hard disk? På f drevet ligger der bare gamle spil og filer jeg ikke skal bruge til noget
Der er ikke drev under Linux/UNIX-baseret systemer. Du bliver nødt til at skrive alle de /dev/sd's der er.
har du en hel windowspartition (f) du vil helt af med (for så er det nemt), vi kan slette den via windows og installere ubuntu som "guide på størst fri plads"
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Altså. jeg har 3 hard diske. Et C drev F drev og et G drev Jeg vil formatere f drev og installér ubuntu på f drevet så ubuntu selv for hele f drevet for sig selv. kan man det?
ja du kan starte windows og slette hele "F" drevet, men ved du lige hvordan man gør det eller skal jeg finde en forklaring frem til dig ? , det skal stå som "ikke allokeret"
timeless skrev:Altså. jeg har 3 hard diske. Et C drev F drev og et G drev Jeg vil formatere f drev og installér ubuntu på f drevet så ubuntu selv for hele f drevet for sig selv. kan man det?