Installation på gammel pc

Her kan du få hjælp til installationen af Ubuntu.
momsemor
Forfatter
IRC nickname: LinuxMor
Geografisk sted: Hadsten

Re: Installation på gammel pc

Indlæg af momsemor »

Ja, der kan man bare se, hvor lidt, man havde, at gøre godt med for 10 år siden :D Da jeg købte den computer var den up-to-date. Sådan er det jo også i dag. Elektronik er forældet, så snart man forlader forretningen :(
Over and out

Casper Hansen skrev:
momsemor skrev:Mig igen, igen, igen
PS. jeg kan bare ikke forstå, hvordan Windows kan køre med kun 32 ram? Ja, jeg har ikke meget forstand på computere :?
Vh. Momsemor

http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_98 ... quirements
Vh. Jannie
Brugeravatar
Christian.Arvai
Admin
IRC nickname: Christian_Arvai
Geografisk sted: Holeby - Lolland

Indlæg af Christian.Arvai »

det er muligt den er forældet, men du kan stadigt puste nyt liv i den hvis vi finder ud af at give den for 100 kr nye ram, det er muligt at kører DSL. , men spørgsmålet er så hvor meget tid du vil bruge på at få din pc opgraderet med RAM og hvad du forventer at få ud at det.

PS: jeg vil være ærlig her og skrive min personlige mening :
Beklager den pc er så gammel, at det ikke kan betale sig at bruge penge på at opgradere den. :( , du risikere at bruge rigtigt mange timer på noget som du kunne løse for under 1000 kr på en anden nyere brugt pc, så mit råd er at du enten bruger DSM. eller at du finder en ny pc.
Med venlig hilsen Christian

"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
momsemor
Forfatter
IRC nickname: LinuxMor
Geografisk sted: Hadsten

Indlæg af momsemor »

Hej :)
Du har ret, men jeg hader, at give op før alt er prøvet 8) og så kan jeg også godt lide, at sidde og "nørkle" med PC (er handicappet og meget hjemme) Jeg tror jeg prøver DSM, var det vist det hed, så må vi jo se, hvordan det går.
Vh. Momsemor
Vh. Jannie