Hmm, jeg skal lige vide et par ting.
1) Når du har sat Toshiba harddisken i Medion kan du så boote og komme ind i BIOS? Formentlig med F2 eller hvad der nu står på skærmen. Dette for at se om maskinen registrerer harddisken.
2) Kan du boote og vælge medie? Formentlig med F12 og så vælge CD/DVD
Installation på Toshiba Portege M200
-
- Geografisk sted: Esbjerg
Re: Installation på Toshiba Portege M200
/Michael
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
---
Ubuntu 14.04 64-bit - XFS Lenovo ThinkPad W520 | i7-2860 Quad | nVidia Quadro 2000M | 16GB DDR3 RAM | 256GB Patriot Extreme Performance Warp SSD
-
Re: Installation på Toshiba Portege M200
Hej Alle som har læst mit spørgsmål.
Jeg har nu fået løst mit problem ved at installere via internettet med PXE.
Troede det var langt sværere end det viste sig at være. Der var nogle små "issues" men de løste sig selv efter et par forsøg.
Hvis der er nogle der er interesserede i hvordan, så kig på dette link:
http://www.lockstockmods.net/2008/04/07 ... a-windows/
Det største problem jeg havde, var at installationen stoppede ved "Select and install software", ved ca. 6% forløb.
Jeg genstartede installationen og anden gang gik det hele vejen igennem. Det jeg gjorde anderledes var, at "skippe" at installere ved "Select and install software".
Det kan sagtens gøres via shell-prompten, min er igang med at installere ubuntu desktop i skrivende stund.
Det har for mit vedkommende været en længere process, at få denne portege M200 til at gøre som jeg vil, så hvis jeg kan være behjælpelig med noget, så er det bare at spørge.
/Chris
Jeg har nu fået løst mit problem ved at installere via internettet med PXE.
Troede det var langt sværere end det viste sig at være. Der var nogle små "issues" men de løste sig selv efter et par forsøg.
Hvis der er nogle der er interesserede i hvordan, så kig på dette link:
http://www.lockstockmods.net/2008/04/07 ... a-windows/
Det største problem jeg havde, var at installationen stoppede ved "Select and install software", ved ca. 6% forløb.
Jeg genstartede installationen og anden gang gik det hele vejen igennem. Det jeg gjorde anderledes var, at "skippe" at installere ved "Select and install software".
Det kan sagtens gøres via shell-prompten, min er igang med at installere ubuntu desktop i skrivende stund.
Det har for mit vedkommende været en længere process, at få denne portege M200 til at gøre som jeg vil, så hvis jeg kan være behjælpelig med noget, så er det bare at spørge.
/Chris