Jeg har lige installeret 8.10. Under installationen kommer der et spørgsmål om man vil importere fra xp, jeg sagde nej men er nu kommet i tvivl. Kan man importere billeder og musik fra xp?
mvh. Bent
Ting fra xp
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Re: Ting fra xp
Det kommer an på om du stadig har XP. Prøv at kigge under Steder - der skulle din partition gerne ligge, hvis den stadig er der.
"A Narn heavy cruiser?!"
Fornuftig opførsel: faq.php#f00
Guide til ooh shiny: viewtopic.php?f=11&t=2189
Guide til 3d-effekter: viewtopic.php?f=11&t=4393
-
- Geografisk sted: Horsens
hej
Jeg har stadigvæk xp liggende på hdo og ubuntu på hd1, så hvis jeg kanfå musik og billeder så geninstallerer jeg ubuntu igen,men kan de importeres?mvh bent
og tak for hjælp
Jeg har stadigvæk xp liggende på hdo og ubuntu på hd1, så hvis jeg kanfå musik og billeder så geninstallerer jeg ubuntu igen,men kan de importeres?mvh bent
og tak for hjælp
-
- IRC nickname: eitreach
- Geografisk sted: København
Altså - hvis du vil have det over på din Ubuntu-partition, kan du bare kopiere det derover - hvis det er det du mener.
"A Narn heavy cruiser?!"
-
- Geografisk sted: Fredericia
Det er Ubuntu der tilbyder dig at importere alle dine dokumenter/film/ indstillinger/skrivebord osv osv osv fra dine andre konti på computeren.
Så hvis du har gemt dine dokumenter, film og musik i de rigtige mapper på din windows partition, så burde de være tilgængelige på dit nye ubuntu drev.
Men de bliver ikke spejlet, sådan at hvis du retter i et dokument i windows, så bliver det ikke rettet i filen der ligger på Ubuntu partitionen.
Så hvis du har gemt dine dokumenter, film og musik i de rigtige mapper på din windows partition, så burde de være tilgængelige på dit nye ubuntu drev.
Men de bliver ikke spejlet, sådan at hvis du retter i et dokument i windows, så bliver det ikke rettet i filen der ligger på Ubuntu partitionen.
Forfatter til Ubuntuguiden: http://www.vidas.dk/guides/ubuntuguiden.html
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
Kører LTS udgaverne.
"It's always easy if you know how to do it."
-
- Geografisk sted: Horsens
Jeg tror jeg har fundet ud af det. tak for hjælpen