Jeg har læst at Ubuntu 8.10 skulle komme dags dato (30 Oktober), men når jeg kl. 13:00 dansk tid går ind på www.ubuntu.com, er den ikke frigivet endnu.
Er der noge der har en ide om hvornår det sker?
Jeg er "linux jomfru" der vil prøve det på min ASUS 901 der p.t. kører WinXP Home, og tør på grund af mit status som "jomfru" ikke installerer en pre-release version!
/RedTop
8.10 - hvornår?
-
- IRC nickname: sound
- Geografisk sted: København
Re: 8.10 - hvornår?
RedTop skrev:Jeg har læst at Ubuntu 8.10 skulle komme dags dato (30 Oktober), men når jeg kl. 13:00 dansk tid går ind på http://www.ubuntu.com, er den ikke frigivet endnu.
Er der noge der har en ide om hvornår det sker?
Jeg er "linux jomfru" der vil prøve det på min ASUS 901 der p.t. kører WinXP Home, og tør på grund af mit status som "jomfru" ikke installerer en pre-release version!
/RedTop
jeg her selv en stak eee's og har installeret på andres eee's. jeg vil anbefale dig at starte med en ubuntu i den specielle eee version. der ligger en guide hertil under guides.
du får ved at bruge denne guide ca 30 min ekstra batteri levetid og der er en del ting som bliver fixet automatisk som du ellers skal sidde og nørde lidt med selv
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: 8.10 - hvornår?
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing