Hej igen!
Jeg har lige anskaffet en 4 gb USB nøgle til div. ting. Jeg har læst at man kan boote fra USB. Hvordan gør man det? kan det godt lade sig gøre på disse ældre pc'ere?
Jeg har en 600 mhz 640 mb ram og 2 860 mhz med 256 & 512 mb ram. De er ca. 10 år gamle
Mvh. Henrik Hansen
Ps. Jeg synes bare man får nogle gode svar. Som både er gode og pæne.
I må have en ufattelig tålmodighed når i skal svare på mange spørgsmål, der nok også er gengangere.
Jeg synes det er et godt forum.
Boot via USb nøgle
-
Re: Boot via USb nøgle
Hej,
Jamen tak for roserne til dit og mit forum
Bootning afhænger af egenskaberne i din BIOS. Hvis denne tilbyder at boote fra USB kan du.
Det er dog mest sandsynligt, det er USB 1.0 eller 1.1 som vil være ekstremt langsomme sammenlignet med USB 2.0.
BIOS (Basic Input Output System) er ansvarlig for lowlevel kommunkation mellem enhederne i det system og kan normalt tilgås for indstillinger via DELETE, F2, F12 eller anden tastekombination ved opstart af komputer. Ved nogen systemer fremkommer information ved bootning hvilken.
Jamen tak for roserne til dit og mit forum
Bootning afhænger af egenskaberne i din BIOS. Hvis denne tilbyder at boote fra USB kan du.
Det er dog mest sandsynligt, det er USB 1.0 eller 1.1 som vil være ekstremt langsomme sammenlignet med USB 2.0.
BIOS (Basic Input Output System) er ansvarlig for lowlevel kommunkation mellem enhederne i det system og kan normalt tilgås for indstillinger via DELETE, F2, F12 eller anden tastekombination ved opstart af komputer. Ved nogen systemer fremkommer information ved bootning hvilken.