Hej alle.
Jeg er lidt ny til Linux, men vil altså give det en ordlig chance. (er ikke ny til PCer)
Jeg har fået hentet den nyeste Ubuntu, og det er altså en 64 version. men det er først EFTER det hele er på plads, at jeg finder ud af at Java virker bare ikke.
har prøvet at bruge den officele hjemme side til lidt hjælp. men synes jeg bliver send til den ene link eftter den anden for at få Java til at virke under 64.
Er det virkelig noget MEGET underligt noget man skal i genne, for at få Netbank til at virke? en der kan hjælpe (eller måske guide mig til hvordan jeg få det til at køre?) måske eventuelt over irc?
/eyez
Java + Netbank + amd64
-
- Geografisk sted: Århus - Brabrand
-
Re: Java + Netbank + amd64
Når en tråd er løst så marker den løst
-
- Geografisk sted: Århus - Brabrand
Tak, men det hjalp ikke.
Så jeg er stadig åben for forslag.
Det er Danske bank.
jeg har 3,9 gib ram, AMD64 x2 Dual C 5400+ ca 100gibs plads og nevidia grafik kort
Det er Danske bank.
jeg har 3,9 gib ram, AMD64 x2 Dual C 5400+ ca 100gibs plads og nevidia grafik kort
-
eyez skrev:Tak, men det hjalp ikke.
Det er Danske bank.
Det ser ud til at være lidt hip som hap om Netbank vil virke eller ej. For mig nægter det at virke med Firefox, men virker fint med både Opera og Konqueror. Så prøv en anden browser, måske.
-
hej.jeg har brøvet det samme og har fået det til at virke sådan her.gå ind i programmer.dernæst tilbehør.vælg terminal.skriv i terminalen. sudo apt-get install sun-java6-bin sun-java6-fonts sun-java6 sun-java6-plugin. tryk enter.vent til den loader helt.brug ned piletasten til du ikke kan komme længere.dernæst tryk på højre pil og tryk enter og acceptere licens.så virker din javaeyez skrev:Hej alle.
Jeg er lidt ny til Linux, men vil altså give det en ordlig chance. (er ikke ny til PCer)
Jeg har fået hentet den nyeste Ubuntu, og det er altså en 64 version. men det er først EFTER det hele er på plads, at jeg finder ud af at Java virker bare ikke.
har prøvet at bruge den officele hjemme side til lidt hjælp. men synes jeg bliver send til den ene link eftter den anden for at få Java til at virke under 64.
Er det virkelig noget MEGET underligt noget man skal i genne, for at få Netbank til at virke? en der kan hjælpe (eller måske guide mig til hvordan jeg få det til at køre?) måske eventuelt over irc?
/eyez