Hej alle,
Sidder og roder lidt med Hardy, er som så mange andre forholdsvis ny i skiftet fra Windslows til Ubuntu.
Jeg har et lidt spøjst problem som nogen af Jer muligvis har en ide eller løsning til.
Når jeg booter ubuntu mens min pc sidder i sin dokingstation, bliver min eksterne mus (Logitech MX Laser, trådløs) ikke fundet, for at Ubuntu skal finde og aktivere musen bliver jeg nødsaget til at tage den lille sender ud og sætte den tilbage i USB stikket igen og så fungere musen ude problemer.
er der nogen der har en ide til denne lille ting?
USB mus i Doking station DELL D630
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
Re: USB mus i Doking station DELL D630
Hej.
Jeg har samme mus som dig, men ikke samme computer, og docking station.
Problemet har jeg også haft med Windåse-XP2, så problemet har nok mere med musen at gøre end Linux eller Windows som operativsystemer.
Jeg gætter på at musen går i dvale, fordi den ikke modtager noget radiosignal fra senderen.
Jeg har samme mus som dig, men ikke samme computer, og docking station.
Problemet har jeg også haft med Windåse-XP2, så problemet har nok mere med musen at gøre end Linux eller Windows som operativsystemer.
Jeg gætter på at musen går i dvale, fordi den ikke modtager noget radiosignal fra senderen.
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags