Jeg har nu skiftet grafikkortet ud, og umiddelbart ser det ud til at virke - kommer ihvertfald ind på skrivebordet. Nu krydser jeg bare fingre for, at jeg kan installere. Vil "skærmproblemet" opstå igen, når jeg sætter mit ATI kort tilbage?
*edit: Det er da noget bøvl - efter at have skiftet tilbage til ATI, får jeg fejl under opstart - manglende skærm osv osv. Det er da godtnok besværligt
Problemer før "installation"
-
@ HC:
Der er et eller andet med ATI og Linux. Men du kunne jo sætte det andet grafikkort ind igen, installere ATI-driveren (evt. fra Automatix2 Bleeder) og derefter skifte tilbage til ATI grafikkortet.
Der er et eller andet med ATI og Linux. Men du kunne jo sætte det andet grafikkort ind igen, installere ATI-driveren (evt. fra Automatix2 Bleeder) og derefter skifte tilbage til ATI grafikkortet.
Mvh. - Balder
-
Har vist fået installeret ATI-driveren fra ATI.com sådan nogenlunde, for det ser ud til at køre nu Takker alle for hjælpen!
-
- Geografisk sted: Gram//Skanderborg//Århus
HC skrev:Kan man gøre følgende:
Installere Ubuntu på en ekstern HDD (via bærbar, som godt kan boote CD) og så loade det op på den stationære - lave partitioner på C: og flytte alle filer fra ekstern til C: ? Eller det du'er måske slet ikke...
Det duer slet ikke, nej. Hvor i landet bor du? Så kunne det jo være at det kom en venlig sjæl med et andet cd-rom drev til dig