Kære alle brugere. Da forummets admins og redaktører alligevel har skiftet til Windows 10, sætter vi forummet til salg. Bud kan gives i underforummet "Ubuntu Danmark". Vi håber på jeres forståelse.
Må jeg være fri! Ti stille! Det er for galt. Jeg finder mig ikke i det! Det er det samme hver gang. Det er det samme hver eneste gang. Man har en plan - en genial plan! - og så er man omgivet af hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og socialdemokrater!
Kære alle brugere. Da forummets admins og redaktører alligevel har skiftet til Windows 10, sætter vi forummet til salg. Bud kan gives i underforummet "Ubuntu Danmark". Vi håber på jeres forståelse.
Må jeg være fri! Ti stille! Det er for galt. Jeg finder mig ikke i det! Det er det samme hver gang. Det er det samme hver eneste gang. Man har en plan - en genial plan! - og så er man omgivet af hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere, talentløse skiderikker, impotente grødbønder, småbørnspædagoger og socialdemokrater!
MVH...
Egon Olsen
Hehe hvis jeg må være ærlig så tænkte jeg "WTF?! really? og så kikkede jeg lige på kalenderen og så, så jeg at det var den første april " nice one! "
Processor: AMD Ryzen 5 3600 3,59 GHz Boundkort: ASUS TUF B450M-PLUS GAMING (AM4) CPU Køler: Standart RAM: 32GB DDR4 2666MHz Grafikkort: NVIDIA GeForce GT 710 SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB OS: Ubuntu Server 20.04.3 LTS http://jespernissen.net/
Det går sku sløjt med det salg. Det er **** umuligt at booste salget, når kun en admin har haft undervisning i Lean!
Jeg har ellers annonceret salget på Facebook, og fået stor hjælp fra Ubuntu Randers, Favrskov, Aarhus til at brede budskabet ud, men vi har ikke fået et tilbud endnu. Med mindre at der snart kommer et bud, ser det ud til at I hænger på forum
ubdkface.png (248.99 KiB) Vist 811 gange
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing