har du testet Samsung I9300 Galaxy S III med replicant?
har du testet Samsung I9300 Galaxy S III med replicant?
har du testet en Samsung I9300 Galaxy S III med replicant?
-
- Admin
- IRC nickname: Christian_Arvai
- Geografisk sted: Holeby - Lolland
Re: har du testet Samsung I9300 Galaxy S III med replicant?
Jeg har godt nok en S3, men jeg har ikke testet det. Du fik mig da så gjort tilstrækkeligt nysgerrig til, at jeg har fundet linket frem http://www.replicant.us/
Med venlig hilsen Christian
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
"We can only see a short distance ahead, but we can see plenty there that needs to be done." -- Alan Turing
Skriver du, hvis du flasher replicant. På deres forum har jeg spurgt, om man kan flashe replicant sammen med non free software, så al hardware virker. Svaret var, at det kan man godt, men det kan give tekniske fejl. Samsung s3 er den eneste telefon, man kan købe, som er på replicants telefonliste. Men jeg vil ikke flashe replicant, hvis al hardware ikke virker. Jeg vurderede, at mht privathed ville replicant sammen med non free hardware software være bedre end cyanogenmod. Men tilsyneladende er det ikke rigtigt. Der er åbenbart ikke meget forskel mellem dem. Hvis det er tilfældet kan jeg i stedet vælge cyanogenmod, hvor jeg kan vælge mellem flere forskellige telefoner.
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Replicant er nærmest = cyanogenmod - non-free-drivere