Jeg så netop Allan Popey fra Canonical skrive på Twitter, at man ikke skal bruge user agent switcher mere for at se netflix, og ganske rigtig det virker.
Det kræver kun du downloader den originale "Google Chrome" så kan du se netflix.
"Kræver også ubuntu 14.04"
Netflix no hacks
-
- Geografisk sted: Kolding
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Re: Netflix no hacks
https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=19259&p=133640
Min forståelse var at det også ville være fungere med Ubuntu 12.04, er der nogen der kan teste?
Min forståelse var at det også ville være fungere med Ubuntu 12.04, er der nogen der kan teste?
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
AJenbo skrev:https://ubuntudanmark.dk/forum/viewtopic.php?f=5&t=19259&p=133640
Var det ikke kun afhængigt af Chrome browseren? - mig bekendt så er det implementering af noget DRM i Chrome browseren, der får Netflix til at virke.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags
-
- Admin
- IRC nickname: AJenbo
- Geografisk sted: Vanløse, København
Den del af chrome afhænger af systemets nss ugave
-
- IRC nickname: lars_t_h
- Geografisk sted: Fyn
AJenbo skrev:Den del af chrome afhænger af systemets nss ugave
Det er rigtigt - det glemte jeg lige.
/Lars
Jeg er Software ingeniør (Diplomingeniør) i Informationsteknologi og indlejede systemer, hvor indlejrede systemer er computer (microcontroller) + elektronik i for eksempel et TV, en router, en vaskemaskine og den slags