gpodder, hvordan med preferences?

Søger du et bestemt program? Mangler du et alternativ til dit Windowsprogram? Program-spørgsmål kan stilles her.
gtr

gpodder, hvordan med preferences?

Indlæg af gtr »

ubuntu 12.04
gpodder 3.5.1 ppa

Jeg har installeret gpodder, der ligner en mindre omfattende udgave af miro.

Hvis der er en, der kender gpodder, har jeg nogle spørgsmål omkring settings, dvs
podcasts -> preferences

Jeg vil gerne indstille gpodder til, at de sidste fx 5 podcasts fra podcastens episodeliste, downloades.
Den 6. podcast skal så slettes fra computeren, når en ny podcast downloades. Men alle episoder skal stadig
være listet for podcasten. Jeg ved ikke, om det kan lade sig gøre?

Det jeg har fundet i preferences er 'clean-up'. Hvis der kommer en ny episode hver uge, og clen-up sættes
til 30dage, giver det 4 episoder af en podcast på computeren. Men jeg ville foretrække at kunne indstille
antallet.

Der er også en option i 'preferences', der hedder 'edit config'. Jeg ved ikke om den kan bruges?

Gpodder gør noget, som skal ændres, hvis jeg skal bruge programmet.
Hvis en episode for en podcast er downloadet automatisk eller manuelt, slettes episoden fra episodelisten,
når man har set episoden helt eller delvist. Mærkeligt nok slettes den tilknyttede mediefil ikke fra
computeren.
Jeg vil have, at alle episoder altid er på en podcasts episodeliste. Uanset om man har downloaded
en episode, og om man har set en episode helt eller delvist. Kan man det?