Snart slut med Windows 7

Her postes alt, som ikke direkte har noget med Ubuntu at gøre.
AJenbo
Admin
IRC nickname: AJenbo
Geografisk sted: Vanløse, København

Snart slut med Windows 7

Indlæg af AJenbo »

Siden udgivelsen af Windows 8 har Windows 7 været et meget efterspurgt produkt. I oktober stoppede Microsoft så for yderligere salg af Windows 7 og jeg kan pt. kun bekræfte ca. 270 tilbage hos diverse lagre og forhandler, så måske løber Danmark snart tør. Det er så godt nok kun OEM udgaven af Home Primium jeg har undersøgt, hvilket også er den mest efterspurgte udgave.

Selv har jeg besluttet at Windows 7 bliver den sidste udgave af Windows for mig. Mit spil behov er efterhånden dækket på Linux med Steam, hvilket også gør at jeg nu kun starter Windows et par gange om måneden.
Brugeravatar
Martin Jørgensen
IRC nickname: Martinjo84

Re: Snart slut med Windows 7

Indlæg af Martin Jørgensen »

Uh det er gode nyheder for linux platformen :)
zob
Redaktør
Geografisk sted: København

Re: Snart slut med Windows 7

Indlæg af zob »

Ironisk nok har jeg faktisk selv startet windows flere gange siden steam kom til linux. Tidligere spillede jeg slet ikke, og havde ikke noget at bruge windows til. Nu er jeg kommet til at købe et par spil på steam, som kun kan køre på windows (deriblandt bioshock infinite). Men man må jo formode med Valve's planer, at de fleste spil kommer til at køre på linux (og altså deres eget steam os) og så glemmer jeg nok windows igen.